Oturumda kurumsal itibarın ne olduğu, nasıl oluştuğu ve şekillendirildiği, itibar yönetiminde vizyon ve zaman boyutunun önemi, KOBİ’ler ve büyük şirketlerin bu alandaki farklı ihtiyaçları, itibarın iş sonuçlarına ve finansman imkanlarına etkileri, şirket sözcülerinin bu alandaki rolü, kişi ve kurum itibarının etkileşimli ilişkisi gibi başlıkları mercek altına alınacaktır.
Konunun uzmanı Prof. Dr. Seçil Deren van het Hof, bu alandaki akademik çalışmalardan somut örneklerle deneyim, gözlem ve saptamalarını Eray Akdağ’ın soruları eşliğinde bizlerle paylaşacak.
Konuşmacılar:
Eray Akdağ: TEİD İtibar Çalışma Grubu Lideri, Borusan Holding, Kamu Politikaları ve Kurumsal İlişkiler Direktörü
Prof. Dr. Seçil Deren van het Hof: Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
09.05.2022
WhatsApp us