Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
Alfa Laval, Türk Armatörlerin de desteklediği gemilerdeki separasyon teknolojisini yakından tanımaları ve öğrenebilmeleri için Piri Reis Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Makine Bölümü öğrencilerine gemilerde kullanılan seperatör […]
FAIMO, en son Kolaylaştırma Komitesi, MEPC, MSC ve Hukuk Komitesi tarafından onaylanan, IMO belgeleri kapsamında gemilerde taşınması gereken tüm sertifika ve belgeler hakkında bilgi vermek […]
Son birkaç yılda, taşımacılık faaliyetinde bazı alanlarda kullanımı artmaya başlayan, electronic paperless, yani basılı kâğıt olmadan, elektronik işlemler yöntemiyle bazı önemli belgelerin üretilmesi ve kullanımı […]
Bilgi Giriş Tarihi 02.02.2022 13:11:19 IMO Numarası: 9678800 Bayrak: Liberia Gemi Tipi: Bulk Career DWT: 206080 GT: 106847 Kaza/Olay İçeriği: 29 Ocak 2022’de Çin Halk […]
Bilgi Giriş Tarihi 19.12.2017 Incident Date: 14/11/2017 Vessel Type: Bulk Carrier Incident description The vessel was discharging water sensitive cargo at night when it […]
Bilgi Giriş Tarihi 19.12.2017 Incident Date: 20.09.2017 Vessel Type: Bulk Carrier Incident description As discharge of a cargo of coal progressed, the level […]
Bilgi Giriş Tarihi 19.12.2017 Lessons Learnt: Crew injured on deck in heavy weather Date: 09/08/2017 Vessel Type: Bulk Carrier Incident description This fully laden bulk carrier was on […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Mısır Alexandria limanında pilot gemiyi yanaştırırken orada bulunan devlete ait eski bir okul gemisine çarpıyor Mısır Alexandria limanında pilot gemiyi yanaştırırken […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Mavna Kazalarına Dikkat Etmek Gerekiyor Mavna kazalarının da önemsenmesi gerekir, şöyle ki bir gemi Santa Marta Limanında şamandıraya bağlı olarak yükleme […]
Bilgi Giriş Tarihi 26.10.2017 SERIOUS MARINE CASUALTY: IGNITION OFFAS FROM CARGO What happened? A bulk cargo ship, loaded with a cargo of Direct Reduced Iron Fines […]
Bilgi Giriş Tarihi 26.10.2017 VERY SERIOUS MARINE CASUALTY: FATALITY FOLLOWING ENTRY OF AN ENCLOSED SPACE What happened? A 24,000 GT general cargo ship was discharging a […]