Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Oku!
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
UNCTAD Taslak Raporu, IMO Karbon Fiyatının 2027-2030 Yılları Arasında Yıllık 127 Milyar Dolara Kadar Gelir Sağlayabileceğini Gösteriyor. UNCTAD ve DNV’nin bulguları, IMO üye devletlerinin 2025 […]
Deniz Güvenliği Komitesi, 108. oturumunda (15-24 Mayıs 2024), Dünya Meteoroloji Örgütü (WMO) ve Uluslararası Hidrografi Örgütü (IHO) tarafından hazırlanıp, Seyir, İletişim ve Arama-Kurtarma Alt Komitesi […]
2024’ün ilk yarısında, kuru yük sektöründeki yeni inşa kontratları, olumlu piyasa koşullarına rağmen yıllık bazda %34,2 düştü. Fiyatlardaki yıllık %6,5’lik artış yeni inşa yapmayı caydırıyor […]
Bilgi Giriş Tarihi 19.09.2018 Üye firmalarımızdan birisinin gemisinde gümrük ve göçmen polisince gemi giriş kontrolleri yapılırken draft surveyorünün Kaptan kamarasına kadar gelmesi üzerine , gemi […]
“Gross Weight” mi yoksa “Metrik Ton” mu Afrika’ya eğer torbalı çimento yükü ile gidiliyorsa konşimentoda “gross weight” mi yoksa “metrik ton” mu yazıldığına çok dikkat […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Yüklemeden Sonra “Manifold Sample”Larının Alınması Yine bir gemi etanol yükleyip, Kuleli’den Türkiye’ye getirmiş ve İzmit’te tahliye etmiştir. İlk limanda numune sonucunun […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Firmaların Geçmişine de Bakmak Gerekiyor Bir de firmaların mutlaka background’ına bakmak gerektiği düşünülmektedir. Özellikle bir firmanın unvanı tek başına yeterli olmamakta, […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Hazırlık mektubu ile yükleme süresi Bir başka konu gemilerin özellikle yükleme limanına gittiğinde hazırlık mektubunu verdikten sonra eğer bir iki güne […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Yakıt miktarları “Remains on Board”a yanlış yazıldığında ceza kesiliyor Dakar’da bir gemide kaptan formları doldururken “fuel oil ve gas oil”leri “remains […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Küba’ya uygulanan yaptırımlarla bağlantılı olarak ABD menşeli bir hukuk bürosuyla çalışmak fayda sağlıyor Tanker de nispeten kiracılar da ya da terminallerde […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Weather Routing Firmalarından bazıları hatalı tahminler verebiliyor Bu konuya ilişkin olarak armatörlük firması tarafından ……firmasının hava tahmini değerlerinin abartılı olarak sunulduğu, […]