Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Oku!
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
DNV WEBINAR: İhtiyaçlar, Uyum Stratejileri ve Ticari Etkiler Karbon Emisyon Düzenlemeleri ile ilgili temmuz ayında gerçekleştirilen web seminerinden sonra, DNV bu seferde FuelEU Maritime Webinar’ı […]
İklim Değişikliğiyle Mücadele Stratejisi ve Eylem Planı, 2024’ten 2030’a kadar olan iklim stratejilerini ve 2053 yılına kadar iklim nötrlüğüne ulaşma hedefini içeriyor. Enerji, ulaşım, tarım […]
Denizcilik Sektörel Mükemmeliyet Merkezi, METEK (Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Artırılması) Projesi kapsamında sektör paydaşları ile iş birliği yöntemlerini araştırmaktadır. METEK Projesi Millî Eğitim Bakanlığının […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Gemi NOR verdikten sonra kiracı yüklemenin gecikeceğini belirtiyor Son dönemde yaşanan bir konu ise şu şekilde cereyan etmiştir. Gemi NOR (Notice […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Beyan edilen yakıt ile gerçek değer arasında bir fark tespit edildiğinde gemiye satılamaz şerhi konuluyor… Bu case’de bir limanda beyan edilen […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Yakıtın demirde değil, limanda alınması daha olumludur Yakıtın iskeledeyken alınmasının daha uygun bir hal tarzı olduğu değerlendirilmektedir. Limandan alınan yakıt demirde […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Acenteler SOF’u, Olaylar Çizelgesini Kendi Bildikleri Doğrultuda Yazabiliyorlar Acenteler SOF’u kendi bilgileri doğrultusunda yazmaktadırlar. Özellikle Novorossiysk Limanı’nda acentelerin SOF’u tamamen bir […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Gemi Özelliklerinin Doğru Bilinmesi Gerekiyor Konu Türk yapımı 2 aynı tip gemide meydana gelmiştir. Bunların bir tanesinin bir numaralı ambarının üzeri […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Operasyonel hatalar ve çıkarılan dersler Bir tanesi kaptana doğrudan veya gereğinden fazla görev yüklemek. Genelde kaptan yük uzmanı olarak görülmektedir. Örneğin […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Ambarların Mühürlenmesi, Kapatılması ve Köpüklenmesine Rağmen Böceklenme Olduğu İddiasına İlişkin Sorunlar yaşanabiliyor… Gemiler Cibuti’ye gittiğinde çok uzun süre beklemeden (2 ay […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Gemiye Yüklenen Malın gerçek Değerinin Bilinmesi Gerekiyor Bir firma Endonezya’dan sertifikalı bir şekilde nikel yüklüyor ve fakat sonradan anlaşılıyor ki, malın […]