Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Oku!
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Cihan ERGENÇ’in panelist olarak katılacağı ‘’Effect of Sanctions in Shipping ‘’ başlıklı oturum 19 Nisan 2024’te gerçekleşecektir. 1974 yılında kurulan Kadınların […]
EU ETS sisteminin deniz taşımacılığına genişletilmesine ilişkin beşinci web semineri-18 mart 2024 Bu webinarlar konunun öğrenilmesi açısından önem arz etmektedir. Türk Armatörler Birliği de bu […]
‘’The Wista International Midterm Meeting’’ 18 – 20 Nisan arasında İstanbul’da Wyndham Grand İstanbul Kalamış Marina Hotel’de gerçekleşecektir. 18 Nisan’da gerçekleşecek toplantı sadece Wista Üyeleri […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Gemi NOR verdikten sonra kiracı yüklemenin gecikeceğini belirtiyor Son dönemde yaşanan bir konu ise şu şekilde cereyan etmiştir. Gemi NOR (Notice […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Beyan edilen yakıt ile gerçek değer arasında bir fark tespit edildiğinde gemiye satılamaz şerhi konuluyor… Bu case’de bir limanda beyan edilen […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Yakıtın demirde değil, limanda alınması daha olumludur Yakıtın iskeledeyken alınmasının daha uygun bir hal tarzı olduğu değerlendirilmektedir. Limandan alınan yakıt demirde […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Acenteler SOF’u, Olaylar Çizelgesini Kendi Bildikleri Doğrultuda Yazabiliyorlar Acenteler SOF’u kendi bilgileri doğrultusunda yazmaktadırlar. Özellikle Novorossiysk Limanı’nda acentelerin SOF’u tamamen bir […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Gemi Özelliklerinin Doğru Bilinmesi Gerekiyor Konu Türk yapımı 2 aynı tip gemide meydana gelmiştir. Bunların bir tanesinin bir numaralı ambarının üzeri […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Operasyonel hatalar ve çıkarılan dersler Bir tanesi kaptana doğrudan veya gereğinden fazla görev yüklemek. Genelde kaptan yük uzmanı olarak görülmektedir. Örneğin […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Ambarların Mühürlenmesi, Kapatılması ve Köpüklenmesine Rağmen Böceklenme Olduğu İddiasına İlişkin Sorunlar yaşanabiliyor… Gemiler Cibuti’ye gittiğinde çok uzun süre beklemeden (2 ay […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Gemiye Yüklenen Malın gerçek Değerinin Bilinmesi Gerekiyor Bir firma Endonezya’dan sertifikalı bir şekilde nikel yüklüyor ve fakat sonradan anlaşılıyor ki, malın […]