Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Oku!
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
Liman otoriteleri Antwerp, Zeebrugge ve Rotterdam bunker pazarını daha şeffaf, verimli ve güvenilir hale getirmeyi amaçlıyor. Mass Flow Meter (MFM) sistemi, bunker pazarını daha şeffaf […]
İsrail Hamas savaşının deniz taşımacılığına yönelik kısa etki değerlendirmesi Filistinli militan grup Hamas, İsrail’e karşı eşi benzeri görülmemiş bir saldırı başlattı, insanları öldürdü ve rehineler […]
Stormgeo ile yapılacak online etkinliğe tüm üye armatör firmalar katılım sağlayabilecektir. 18 Ekim 2023’te saat 15:00’da online gerçekleştirilecek olan StormGeo proje bilgilendirmesi programı akışı aşağıdaki […]
Bu duyuruda belirtilen mürettebat ifadesi Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının yayınlamış olduğu 70 yasaklı ülke dışındaki yabancı gemi adamları ile Türk gemi adamlarını kastetmektedir. Eğer geminizde […]
Türk Armatörler Birliği Mükemmeliyet Merkezi COVID-19’a yönelik gemilerimizde uygulanabilecek tedbirleri hazırlayarak sektörümüzün istifadesine sunulmuştur. Buradaki tedbirler dünya sağlık örgütü (WHO) ve diğer uluslararası denizcilik otoritelerinin […]
PARİS MoU Covid 19 salgını kapsamında armatörlerin gemilerinin sörveylerini yaptırmakta karşılaşabilecekleri güçlükler ile gemi adamlarının sertifikalarının yenilemeleri konusunda güçlük yaşayabileceklerini dikkate alarak geçici bir uygulama […]
Corona virüs tedbirlerinden sonra dünya ticaretinin neredeyse tamamı denizyolu üzerinden yapılmaya başlandı, dolayısıyla sağlık tedbirlerini sıkı bir şekilde uygularken mal ve ürün ihtiyacının serbestçe karşılanabilmesi […]
Avrupa Birliği, Mısır, Güney Kıbrıs, Avustralya, Almanya, Macaristan, Avusturya, Sırbistan, Bulgaristan, Romanya, Kenya ve Fas idarelerinin COVİD-19 sürecinde limanlar ve gemi personeline uyguladıkları ve getirdikleri […]