Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Oku!
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
Şubat 2025’ten itibaren geçerli olan Balast Suyu Kayıt Defterindeki Değişiklikler MEPC 80. Oturumunda, BWM Sözleşmesi Sözleşme Gözden Geçirme Planını (Convention Review Plan-CRP) onayladı. Bu, BWM […]
Kapsamlı rapor 2022 Yılında Deniz Ticaretini etkileyen deniz güvenliğine ilişkin tüm konuları ele almış bir rapordur. Küresel anlamda deniz ticaretini etkileyen, gelecekte etkileyebileceği değerlendirilen deniz […]
Alpha Liner Tanker, Kuruyük ve Düzenli hat taşımacılığı konusunda veri toplamakta ve analiz etmektedir. Alpha Liner’ın 17 Temmuz 2023 verilerine göre dünya genelinde 5.822 gemi […]
Bu duyuruda belirtilen mürettebat ifadesi Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının yayınlamış olduğu 70 yasaklı ülke dışındaki yabancı gemi adamları ile Türk gemi adamlarını kastetmektedir. Eğer geminizde […]
Türk Armatörler Birliği Mükemmeliyet Merkezi COVID-19’a yönelik gemilerimizde uygulanabilecek tedbirleri hazırlayarak sektörümüzün istifadesine sunulmuştur. Buradaki tedbirler dünya sağlık örgütü (WHO) ve diğer uluslararası denizcilik otoritelerinin […]
PARİS MoU Covid 19 salgını kapsamında armatörlerin gemilerinin sörveylerini yaptırmakta karşılaşabilecekleri güçlükler ile gemi adamlarının sertifikalarının yenilemeleri konusunda güçlük yaşayabileceklerini dikkate alarak geçici bir uygulama […]
Corona virüs tedbirlerinden sonra dünya ticaretinin neredeyse tamamı denizyolu üzerinden yapılmaya başlandı, dolayısıyla sağlık tedbirlerini sıkı bir şekilde uygularken mal ve ürün ihtiyacının serbestçe karşılanabilmesi […]
Avrupa Birliği, Mısır, Güney Kıbrıs, Avustralya, Almanya, Macaristan, Avusturya, Sırbistan, Bulgaristan, Romanya, Kenya ve Fas idarelerinin COVİD-19 sürecinde limanlar ve gemi personeline uyguladıkları ve getirdikleri […]