Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Oku!
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
AB Müktesebatına Uyum Sürecinde Türkiye’nin Ulaştırma Mevzuatının Analizi (Analysis of the Transport Legislation of Turkey in the Process of Harmonisation with the EU Acquis)” Projesi […]
Kıdemli Danışmanımız Ekonomist /Öğretim görevlisi HARUN Şişmanyazıcı tarafından hazırlanan EU ETS uygulama detaylarını kapsayan çalışma Çember daralıyor, küresel ısınma giderek artmakta ve iklim değişikliği belirginleşerek […]
Birleşmiş Milletler Denizler Hukuku /Law of the Sea 1982 Anlaşmasının 94.maddesi gereğince, Gemi adamlarının istihdamı, işçilik şartları ve sosyal meselelerin düzenlenmesi görevi ve yükümlülüğü Bayrak […]
KEGM tarafından işlemlerinin ikinci bir duyuruya kadar uzaktan iletişim araçları ile yapılması ve kılavuz kaptanların korunması için gemiler tarafından gerekli tedbirlerin alınması istenmektedir.
13.3.2020 tarihinde ilgili Bakanlarla yapılan toplantı neticesinde, Ulaştırma ve Altyapı Bakam Sn. Mehmet Cahit TURHAN tarafından kamuoyu ile paylaşılan tedbirler ile alınmasında zaruret görülen diğer […]
“Türk ve yabancı bayraklı gemilerde çalışan Türk gemiadamlarının ilgili belgelerinin süresi bitim tarihlarinden itibaren üç ay süre ile uzatılabilecektir.”
COVİD-19 salgınının müdahalesi üzerine IMO-DSÖ ortak beyanı Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Genel Direktörü ve IMO Genel Sekreteri, sağlık önlemlerinin uluslararası deniz ticaretine gereksiz müdahaleyi en […]
Allianz 2020 Risk Barometresi’nde, en büyük küresel iş dünyası riski olarak siber tehditler öne çıktı. Araştırmada, ikinci sırada yer alan iş kesintisi, aşılması gereken kilit […]
Sayın Harun Şişmanyazıcı yazısına genel bir giriş ile başlıyor ve konuyu Nasıl bir denizcilik eğitimi olmalı?, Bu kadar denizcilik okuluna ihtiyaç var mıdır?, Kimler eğitilmelidir? […]