44.
Genel Kurul
Toplantısı Çağrısı
İlk Toplantı Tarih ve Saati : 21 ŞUBAT 2025 Cuma 14.00 İkinci Toplantı Tarih ve Saati: 5 MART 2025 Çarşamba 14:00
(İlk toplantıda çoğunluk sağlanamadığı takdirde) TÜRK ARMATÖRLER BİRLİĞİ
Detaylar
YER: İMEAK Deniz Ticaret Odası Meclis Salonu It will be published in March.
Rapor İçin Tıklayın!
Türk Armatörler Birliği Faaliyet Raporu
Firma Listesi
Türk Armatörler Birliği Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanını İmzalayan Üye Firmalarımız
Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı
Neden İmzacı Olmalısınız
İmzacı Olmak İçin Tıklayınız
Detaylar
Türk Gemi İşletmeciliği
Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
PÜSEM Tarafından Şubat Ayı İçerisinde 5 Adet Eğitim başlatılıyor. Denizcilik sektöründeki ihtiyaç duyulabilecek tüm eğitimleri sağlamak, sektörün sorunları, gelişen teknoloji ve uyum gereksinimlerini karşılamak ve […]
31 Ekim 2024 tarihinde yayımlanan OFAC Uyumluluk Bildirimi OFAC (Yabancı Varlıkları Kontrol Ofisi) tarafından uygulanan yaptırım düzenlemeleri, denizcilik sektörü için önemli bir uyum gerekliliği taşımaktadır. […]
PÜSEM Tarafından Ocak Ayı İçerisinde 4 Adet Eğitim başlatılıyor. Denizcilik sektöründeki ihtiyaç duyulabilecek tüm eğitimleri sağlamak, sektörün sorunları, gelişen teknoloji ve uyum gereksinimlerini karşılamak ve […]
Bilgi Giriş Tarihi 20.12.2021 12:34:01 Gemi Adı: Tai Prize IMO Numarası: 9225380 Bayrak: Panama Gemi Tipi: Bulk DWT: 73169 GT: 38382 Kaza/Olay İçeriği: “The Tai […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Charter Parti Riskleri Nasıl Yönetilmeli Charter partide herkesin sorumluluklarını daha iyi benimsemesi ve neler olabileceğinin önceden tespit edilmesi ve daha öngörüye […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Hindistan 22 Ocak 2017’den itibaren navlunlara import tax uygulanmaya başlamıştır Hindistan 22 Ocak 2017’den itibaren navlunlara %4,5 import tax uygulamaya başlamıştır. […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Charter partilerin bazılarında deviasyon diye bir madde konulmaktadır Charter partilerin bazılarında deviasyon diye bir madde konulmaktadır. Örneğin etanol yükünde armatörün başına […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Takip eden aylardaki kira ödemelerinin süresinin hukukta teamül sayılması Yine kira ödemelerinde şöyle bir tecrübe ortaya çıkmıştır. İngiliz hukukçuların görüşü; mesela […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Charter Party’de Belirtilen Limanların Değişmesi Sonucunda Armatörün Mağduriyeti Oluşmaktadır Bir gemi için 65 gün 4 bin dolara anlaşma yapılmış, ondan sonra […]
Türkiye’deki Dini Bayramlar Charter partilerde Bayram Olarak Sayılmıyor Charter Partilerde kullanılan SHEX/SHINC ve FHEX/FHINC close’ları mevcuttur. SHEX close’unda hep Super Holidays Excluded diye bir ifade […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Kirada “Redelivery Notice” Verilmesi Zamanı Charter Partilerde yaşanan diğer bir olayı da şu şekilde aktarmak uygun olacaktır. Bir firmanın gemisi 4-6 […]