Etik İlkeler Beyanı
"Türk Gemi İşletmeciliği Etik İlkeler Beyanı"na imzacı olmak, şirketinizin
itibarını artırır, hukuki ve etik uyumu sağlar, çalışan memnuniyetini artırır ve toplumsal
sorumluluk göstermenizi sağlar. Söz konusu beyana sadece gemi işletmeciliği
yapan firmaların imzası olması önerilmektedir.
Raporu Oku!
Raporu Görüntüle
Raporu Görüntüle
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta
deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı
yaratılmasına katkı sağlar.
Çalışma Alanlarımız
Türk Armatörler Birliği ortak bir anlayış ile ulusal ve küresel boyutta deniz taşımacılığı strateji ve politikalarının üretilmesine ve uygulama alanı yaratılmasına katkı sağlar.
IMarEST’in Güney Temsilciliği tarafından düzenlenen Etkinlik 21 Mart 2024 saat 21.30’da Zoom üzerinden gerçekleşecektir. Yaşam Döngüsü Değerlendirmesi (LCA), süreçlerin, faaliyetlerin ve operasyonların genel çevresel etkisini […]
Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Cihan ERGENÇ’in panelist olarak katılacağı ‘’Effect of Sanctions in Shipping ‘’ başlıklı oturum 19 Nisan 2024’te gerçekleşecektir. 1974 yılında kurulan Kadınların […]
EU ETS sisteminin deniz taşımacılığına genişletilmesine ilişkin beşinci web semineri-18 mart 2024 Bu webinarlar konunun öğrenilmesi açısından önem arz etmektedir. Türk Armatörler Birliği de bu […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Gemi Kaptanlarının charter partiler ve operasyon konusunda eğitilmesi gerekiyor Gemi kaptanlarının eğitimine gerekli özen gösterilmemektedir. Bu çok önemli bir konudur. Tabi […]
Bilgi Giriş Tarihi 08.11.2017 Seçilen Kiracıların Mali Yapıları Konusunda Araştırma Yapılması gerekiyor Piyasadaki büyük kiracıyı neye göre tanımlayabilirsiniz? En çok gemiyi sirküle eden ve özellikle […]
Bilgi Giriş Tarihi 07.11.2017 Charter Partide Gerekli Garantilerin Alınması ve İmzaların Gerçekliğinin Teyit Edilmesi gerekiyor… Karadeniz’den Uzak Doğu’ya oldukça büyük bir firma tarafından kiralama yoluyla […]
Bilgi Giriş Tarihi 07.11.2017 Konu: Kiralama Time charter partilerde acentelerin son liman masraflarını gönderdiğinde dikkatle incelenmesi gerekiyor Time charter partilerde bir “overtime demand” diye bir […]
Bilgi Giriş Tarihi 07.11.2017 Macellan Boğazı ve Patagonia Strait pilotajı konusu değerlendiriliyor… Güney Amerika’da Arjantin ve Şili’de Macellan Boğazı ve Patagonian Strait pilotajının alınıp alınmaması […]
Bilgi Giriş Tarihi 06.11.2017 Sözleşmede olmadığı halde navlunun taşıtan yerine taşıtanın anlaşma yaptığı diğer bir armatörlük firması tarafından ödenmesi durumunda anlaşmazlıklar oluşabiliyor …. Firma Akdeniz’de […]